TUHAN BERIKAN AKU CINTA

Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu


Tuhan beri aku cinta

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidupt
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta


Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta

wahh~~jiwang jap..hehe..xd laa..hmm..ase cm best je lagu nie..gara2 tgk KCB la ni..hehe..hmm..CINTA??ape definisi cinta ek??saya p0n xtau~haha..

CINTAkan bunga..bunga akan LAYU~
CINTAkan kumbang..kumbang akan LARI~
CINTAkan manusia..manusia akan MATI~
CINTAkan ALLAH..KEKAL abadi!~


dah xtau nk ckp ape..xd niat p0n nk cite sal cinta ni..masih xlayak untuk diri ini bercerita tntg sume ni..asalnye nk share lagu tuu je..huhu..alang2 nk lepaskan geram sekali..ade "0rang" tuu nk gulaikan hamster2 kesayangan sy..dy suke sgt wt sy geram..n lw sy geram..sy lepas kt 0rg len..bkn kt dy..sbbnye dy xd dpn mate..hehe..lw ad dpn mate p0n..xmampu nk wt pape gak asenye..mampu b'sabar je..n geram gn cik hazlina..nape??tanye laa dy sndiri ek..huhu..



study week..tapi x study..ape nak jadi laa gn alfaizie anual ni..bknnye xpenah ase tak0t ke..gerun ke..tapi still relaks..ya ALLAH..nape laa aq ni malas sgt..k0nonnye nk sc0re "A" sbjek law..bace buku malas..sab0r je laa..cane ek nk kasi rajin sket..xtau nape..mmg laa mnt sbjek ni...tapi..hmmm??pelik tapi benar..kan3??haha..xd kje t0l..asl bukak buku..mata cm b'pinar2 je..bukak fesbuk..xd p0n nk ase cm tuu..isy2..syaitan punye kje laa ni..seel0k2nye..amek wudhu' lu b4 nk study..br segar sket..

dah2..tyme t0 sleep..sblm tid0 tuu..maafkan segala kesalahan 0rg t'hadap kite..barulah tid0 kite akan tenang as well as hati kita..s0..pagi es0k..sy da xkan geram dgn "mereka",,sambil2 tuu nk layan fb jap..ad 0rg ajak chatting ni..hehe..sape laa tuu..jeng3..haha..ase cm x bt0l je ari ni..haha..

assalamualaikum~


Comments

Popular posts from this blog

HATI OH HATIKU :)

keMBali laGi

Latihan Industri :)