Posts

Showing posts from March, 2014

hikmah!

Image
Assalamualaikum :)
25 Mac 2014 - Hari berkabung buat Malaysia atas berita yg disampaikn PM mlm td.. moga rahmat Allah masih bersama mereka.. dan keluarga2 mangsa yg terlibat~teruskan berdoa!  dan redha dgn segala Qadha' dan Qadar Allah.. mmg mudah utk berkata2 tapi itulah hakikatnya..


smlm jugak la jari aku tersepit kt pintu kereta.. b'syukur sgt just sikit je yg kene.. lw 1 jari yg tersepit.. konpem patah.. mane x nye, kereta cik anis tu antik.. smlm pon bkn main lame nk bkk balik pintu.. sakit sgt smp xjumpe tmpt nk bkk pntu.. haha and resultnyee.. tido mlm td pon lam kesakitan.. and tu darah beku da mkin besaq.. smlm xd la teruk sgt.. and opcoss la nangis ble kene smlm.. gile x nangis? sakit tahap xleh nk cakap kot..
bgn pagi baru sedar sesuatu~ sakit~kafarah dosa.. da byk sgt dosa ak buat ni.. x tertanggung da bahu ni ha.. mungkin sbb tu ak kena smlm..
Allah! Ampunilah dosaku..
x gtau umi pon ag.. tp da MMS.. hehe mmg xleh nk gune la ibu jari ni.. ibu jari kn ibu segala jari.. so, tgn kanan ni mcm d…

Latihan Industri :)

Image
Assalamualaikum :)
first entry for 2014 :)  *kononnye busy.. sampai lupekan blog ni.. 
today.. 21st March 2014.. hari terakhir minggu ke5 praktikal di IPPH :)
saje nk update blog.. bosan sangat gayenye ni.. haha boss emergency leave.. so, PARTY! haha
nak upload gambar je sbnrnye ni.. hehe gambar2 y sempat di ambil sepanjang tempoh 5minggu ni.. hehe
first day :) waktu ni masih berenam.. skang da berempat -_- norZuyanis~ skang da xd da.. tukaq tempat lain gara2 -------- ni Afzan.. pon da xd.. tukaq tmpt same gn anis.. huhu mereka di LaPSaH :) di pintu utama IPPH :) ni waktu masuk Lab inovasi.. jd tukang cuci utensils jap.. cenderahati from Ust Ijat :) misi mencari Roti Tisu.. Puchong :) and this is my seat :) hehe.. bersepah punye meja.. but not my things :)
tu je setakat ni.. ni pon pilih2 je gambarnye.. hehe :)