dUHai mALAm~


hmm..duhai hati..tenanglaaa..ya Allah..tenangkan lah hati hambaMu ini...astaghfirullah..aku xtau ape yg ad lam hati aku skang ni..sedih..tapi ape yg aku sedihkan??diri sendiri p0n xtau apatah lagi nak cite kat org len..hmm..fkiran p0n ayik trbg ke tmpt len...ape sbnrnye yg aku fikirkan??aku xb0leh nk cite kt sape2..i just can keep it by myself...ase cm nk nanges sangat2..ilangkan ase t'beban ni..tapi x b0ley..air mata aku mmg susah nk mngalir..lw sempat p0n..plg x setitik je dy kua..ya Allah.....ya ALLAH...YA ALLAH.......


hati..hati..hati..kalau x dibaja..akan mati..bajalah hati dgn zikrullah,,mengingati ALLAH..jiwa akan tenang,..setenang air sungai..tapi........

minta..minta...minta..mintalah hanya kpd ALLAH..krn Dia Maha Memberi dan Maha Pemurah..jgnlah kita malu untuk meminta dgn-Nya..tapi.....


dengar..dengar..dengar...biasakan lah diri kita dgn m'jadikan Allah sebagai Pendengar setia kita..wlaupun kita punya s0meone yg sanggup mendengar segala apa yg ingin kita bicarakan..tapi..ingatlah...Allah itu Maha Mendengar...ceritakan segalanya kpdnya..sentiasalah mengadu pdNya..krn..Dia yg mencipta segalanya maka Dia jugalah yg mampu menyelesaikan segalanya....tapi......




walau ape p0n yg jadi..sy tetap kena senyum..
lw sy sedih..org lain xkan gembira..
sy xnak ad org sdey dsbbkan sy..tapi..
dy still dpt detect...hmmm..skang ni..
ase cm.......

Comments

Popular posts from this blog

HATI OH HATIKU :)

keMBali laGi

dA' daY u wENt aWAy~